Το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο για την Αττική που κοινοποίησε πρόσφατα το ΥΠΕΚΑ στα άλλα συναρμόδια Υπουργεία προβλέπει, μεταξύ άλλων, την κατάργηση των οδικών σηράγγων στον Υμηττό, εκτός από αυτή που αφορά στην επέκταση της δυτικής περιφερειακής οδού.
Προβλέπεται, επίσης, η σύνδεση των Μεσογείων με τις ακτές του Σαρωνικού, η οποία θα γίνει με την κατασκευή λεωφοριολωρίδας στον άξονα Ελληνικό – λεωφόρος Βουλιαγμένης – Βούλα – Βάρη – Κορωπί – Αεροδρόμιο.
Εξάλλου, με το νέο Ρυθμιστικό δίδεται ως κατεύθυνση η επέκταση της δυτικής περιφειακής Υμηττού, από τον κόμβο της Κατεχάκη έως το νέο σταθμό του μετρό στο Ελληνικό, καταργούνται, ωστόσο, τα σχέδια για τη συνέχιση του αυτοκινητοδρόμου έως την παραλιακή λεωφόρο.
Τέλος, στον τομέα των συγκοινωνιών, το νέο Ρυθμιστικό δίνει έμφαση στην ανάπτυξη του μετρό και του τράμ. Αναμένεται, έτσι, να ξεκινήσει μέσα στο 2015 και να παραδοθεί σε τρεις φάσεις η 4η γραμμή, που θα ξεκινά από τον σταθμό του Ηλεκτρικού στον Περισσό και θα διασχίζει περιοχές, όπως το Γαλάτσι και η Κυψέλη.