Σε κρίσιμο στάδιο εξακολουθεί να βρίσκεται η ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου, καθώς οι πηγές χρηματοδότησης του έργου εξακολουθούν να μην έχουν οριστικοποιηθεί και το Υπουργείο Ανάπτυξης έχει ενστάσεις για το ύψος του προϋπολογισμού. Ο σχεδιασμός της πολιτείας εξακολουθεί να είναι το έργο να δημοπρατηθεί τον Οκτώβριο ή το Νοέμβριο, ενώ η κατασκευή του υπολογίζεται ότι θα χρειαστεί 2-3 έτη.
Ωστόσο, σύμφωνα με το Υπουργείο Ανάπτυξης, η ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου είναι μεν ώριμη μελετητικά, αλλά το έργο δεν μπορεί να προχωρήσει αν δεν ξεκαθαρίσει οριστικά ο προϋπολογισμός του, δεδομένου ότι τα κονδύλια δεν έχουν ακόμα δεσμευτεί, με αποτέλεσμα το έργο να μην έχει αποκτήσει συγκεκριμένη αναφορά και κωδικό, ώστε να μπορεί να χρηματοδοτηθεί.
Το Υπουργείο Ανάπτυξης φαίνεται να εξακολουθεί να έχει αντιρρήσεις για το κόστος του έργου, θεωρώντας ότι είναι πολύ υψηλό και αντιπροτείνοντας την τμηματική του υλοποίηση, μία πρόταση, ωστόσο, που είχε στο παρελθόν απορριφθεί. Σημειωτέον ακόμη ότι, από τα σχέδια έχει εξαφανιστεί το τοπόσημο, δηλαδή η κατασκευή, στην οποία θα κατέληγε η κεντρική προβλήτα. Αντίθετα, επί τάπητος έχει τεθεί η επέκταση του τραμ από το Φιξ μέχρι το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, μέσω της λεωφόρου Συγγρού και του Φαληρικού Όρμου, έργο που μελετάται ως υπερεπείγον από την Αττικό Μετρό.
Σε αντίθεση με το Φαληρικό Όρμο, η ανάπλαση του κέντρου, με άξονα την οδό Πανεπιστημίου, βρίσκεται ένα βήμα πριν από τη δημοπράτηση. Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, η οποία έχει αναλάβει το συντονισμό του έργου, η δημοπράτησή του τοποθετείται με σχετική ασφάλεια τον Οκτώβριο, καθώς η χρηματοδότηση για το έργο έχει οριστικοποιηθεί. Μάλιστα, από το Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει ο συντονισμός των ενεργειών, ώστε με το άνοιγμα των νέων χρηματοδοτικών προγραμμάτων να ενταχθεί άμεσα προς υλοποίηση.